Šta je detailing?
Detailing je postupak detaljnog čišćenja, poliranja, restauracije i impregnacije eksterijera i enterijera vozila u cilju postizanja i očuvanja najboljeg mogućeg („salonskog“) izgleda. U Arhontu, u ovu svrhu koristi se specijalizovana najsavremenija detailing oprema i proizvodi u kombinaciji sa metodologijom rada u skladu sa svetskim trendovima. O rezultatima svedoče naši mnogobrojni redovni klijenti.
Koja je razlika između obične auto perionice i auto detailing-a?
Za razliku od običnog pranja u auto perionici, auto detailing pored čišćenja obuhvata i poliranje, restauraciju i impregnaciju eksterijera i enterijera vozila. Sam proces čišćenja je neuporedivo detaljniji i obavlja se preciznom upotrebom specijalizovanih neinvazivnih hemijskih sredstava. Cilj postupka detailing-a je, za razliku od običnog pranja, vraćanje i očuvanje “salonskog” izgleda vozila. Detailing tretman traje višestruko duže nego obično pranje, do 7 radnih dana.
Koliko košta i koliko traje detailing tretman?
Cena i vreme potrebno za tretman zavise od tipa željenih usluga, veličine automobila, kao i stanja u kome se on nalazi.
Šta su zaštitni premazi (protective coating) i kako se koriste?
Zaštitni premazi, ili u svetu poznati kao protective coatings, su specijalna hidrofobna sredstva koja se nanose na površine automobila, motora, nameštaja po kući, itd, dajući površini nova svojstva. Glavno svojstvo je vodoodbojnost (ili hidrofobnost), koje donosi sledeće benefite:
- prljavština se jako teško lepi za površinu
- štedi se oko 50% vremena na pranje i sušenje vozila
- ostali kontaminati se mnogo teže lepe za površinu
Šta znači dekontaminacija laka?
Dekontaminacija laka podrazumeva otklanjanje nečistoća koje nije moguće ukloniti standardnim pranjem. Obavlja se u dve faze: hemijska dekontaminacija (pomoću specijalizovanog hemijskog sredstva) i mehanička dekontaminacija (pomoću gline).
Zašto i koliko često treba da se polira auto?
Poliranje automobila je metod za korekciju farbe i njegovu učestalost treba prilagoditi načinu održavanja i stanju farbe, što je individualno za svaki automobil.
Da li poliranje šteti laku?
Ne, poliranje samo neznatno istanjuje lak. U Arhontu postupak poliranja obuhvata prethodno merenje debljine laka svih lakiranih površina, kako bi se precizno utvrdilo trenutno stanje. Na primer, troslojno poliranje auta je moguće uraditi u proseku 3-4 puta pre nego što lak postane previše tanak za dalje tretiranje.
Da li poliranje skida sve ogrebotine sa auta?
Poliranjem se mogu skinuti blaže ogrebotine i od 50% do 90% oštećenja. Nije moguće otkloniti duboke ogrebotine kod kojih je probijen lak i oštećena je sama farba – u takvom slučaju neophodno je farbanje.
Koliko često treba raditi dubinsko pranje / hemijsko pranje kola?
Zavisi od načina upotrebe i održavanja. U idealnom slučaju može se raditi 4 puta godišnje, za svako godišnje doba po jednom.